UZOQ MUDDAT DAVOLANISHGA MUHTOJ BO‘LGAN O‘QUVCHILARNING SHAXSIY EHTIYOJLARINI HISOBGA OLGAN HOLDA TA’LIM TEXNOLOGIYALARINI TASHKIL QILISH
Kalit so‘zlar:
Uzoq muddatAvstrakt
Ushbu maqolada, uzoq muddat davolanishga muhtoj bo‘lgan o‘quvchilarning shaxsiy ehtiyojlarini hisobga olgan holda ta’lim texnologiyalarini tashkil qilish orqali ularning fanlarni oson o‘zlashtirishlarini ta'minlashning amaliy jihatlari o‘rganiladi. Uzoq muddat davolanishga muhtoj bo‘lgan o‘quvchilarning shaxsiy ehtiyojlarini hisobga olgan holda ta’lim texnologiyalarini tashkil qilish, o‘quvchilarga fanlarni o‘zlashtirishda duch keladigan qiyinchiliklarni yengish va ularning bilimlarni samarali o‘zlashtirishlarini ta'minlash muhim ahamiyatga ega hisoblanadi.
##submission.citations##
Башмаков М. И., Шадрин В. Ю. Мастерская продуктивного обучения
как средство индивидуального развития, профессиональной и профессиональной
подготовки и социальной адаптации молодёжи Санкт Петербурга // Школьные
технологии. 2000. № 4. С. 60.
Королева, Е. Г. Индивидуальный образовательный маршрут: принципы
построения // Образование: ресурсы развития. Вестник ЛОИРО. 2020. № 4. С. 53-
Адамян Е.И., Колосова Е.Б. Пространство детства ребенка на
длительном лечении: зарубежный и отечественный опыт // Детство как
антропологический, культурологический, психолого-педагогический феномен:
материалы VII Международной научной конференции. Самара, 24 декабря 2021
года. В рамках проекта «А.З.Б.У.К.А. детства». / Отв. ред.: Т.А. Чичканова. Самара:
МБУК г.о. Самара «МДКГ». ООО «Научно-технический центр». 2022. С. 16-23.
Александрова О.В., Ткаченко А.Е., Кушнаерва И.В. Психологические
особенности детей и подростков в восприятии ими болезни на разных этапах ее
течения // Педиатр. 2018. Т. 9. № 3. С. 124-127.