OLIY TA’LIM TIZIMIDA SUN’IY INTELLEKTDAN FOYDALANISH TENDENSIYALARI
Kalit so‘zlar:
sun’iy intellekt, oliy ta’limAnnotasiya
Mazkur maqolada oliy ta’lim tizimida sun’iy intellekt (SI) texnologiyalaridan foydalanish tendensiyalari, ularning ta’lim jarayoniga ta’siri va istiqbollari tahlil qilinadi. Sun’iy intellekt ta’lim jarayonlarini avtomatlashtirish, talabalarning individual ehtiyojlariga moslashtirilgan o‘quv dasturlarini yaratish, masofaviy ta’lim imkoniyatlarini kengaytirish va ilmiy
tadqiqotlarni qo‘llab-quvvatlashda muhim rol o‘ynaydi. Maqolada sun’iy intellektning o‘qitish va o‘qituvchilar faoliyatini optimallashtirishdagi imkoniyatlari, shuningdek, SI texnologiyalarini joriy qilishda yuzaga keladigan muammolar, shu jumladan axloqiy va texnik cheklovlar ham ko‘rib chiqiladi. O‘zbekistonda oliy ta’limni raqamli transformatsiya qilish doirasida SI texnologiyalarini qo‘llashning ahamiyati hamda global ta’lim tendensiyalari bilan uyg‘unlashtirish bo‘yicha tahlillar keltiriladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Abdikhakimov, I. (2024). Preparing for a Quantum Future: Strategies for Strengthening International Data Privacy in the Face of Evolving Technologies. International Journal of Law and Policy, 2(5), 42-46.
Abdikhakimov, I. (2023). Harnessing the Power of Big Data: Opportunities, Challenges, and Best Practices. Research and Publication, 1(1), 96-101.
Abdixakimov, I. (2024). Kvant kompyuterlarining huquqiy sohaga ta'siri: imkoniyatlar va muammolar. TAMADDUN NURI JURNALI, 4(55), 35-40.
Abdikhakimov, I. (2024). The Interplay of Quantum Computing, Blockchain Systems, and Privacy Laws: Challenges and Opportunities. Elita. uz-Elektron Ilmiy Jurnal, 2(1), 1-12.
Abdikhakimov, I. (2024). QUANTUM COMPUTING AND LEGAL ASPECTS IN BUILDING INTERNATIONAL DATA PRIVACY LAW. INTERNATIONAL JOURNAL OF EUROPEAN RESEARCH OUTPUT, 3(2), 91-99.
Абдихакимов, И. (2024). QUANTUM COMPUTING AND LEGAL READINESS FOR E-GOVERNMENT SERVICES. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари/Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук/Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(1).