KIBER JINOYATLARNI TERGOV QILISH BILAN BOG’LIQ XALQARO ISO STANDARTLAR VA ULARNI OZBEKISTON QONUNCHILIGIGA INTEGRATSIYALASH
Kalit so‘zlar:
O‘zbekiston, kiberjinoyat, kiberxavfsizlik, qonunchilik bazasi, xalqaro hamkorlik, kiberxavfsizlik infratuzilmasi, xabardorlik tashabbuslari, hodisalarga javob berish, salohiyatni oshirish, raqamli chidamlilik.Annotasiya
Tez rivojlanayotgan raqamli landshaft sharoitida O‘zbekiston o‘z fuqarolari, korxonalari va davlat idoralari uchun qiyinchiliklar tug‘diruvchi kiberjinoyatchilikning keng tarqalgan tahdidiga duch kelmoqda. Ushbu abstrakt Oʻzbekistonning kibertahdidlarni yumshatish va uning raqamli kelajagini himoya qilish borasidagi faol yondashuvini qamrab oladi. Huquqiy bazalar, xalqaro hamkorlik, kiberxavfsizlik infratuzilmasi, xabardorlik tashabbuslari, hodisalarga javob berish mexanizmlari va salohiyatni oshirish sa’y-harakatlarini o‘z ichiga olgan ko‘p qirrali strategiya orqali O‘zbekiston kibertahdidlarga qarshi samarali kurashish uchun mustahkam poydevor yaratmoqda. O‘zbekiston qonunchilik bazasini mustahkamlash, xalqaro hamkorlikda faol ishtirok etish, kiberxavfsizlik infratuzilmasiga sarmoya kiritish, xabardorlikni oshirish, hodisalarga javob berish mexanizmlarini o‘rnatish va salohiyatni oshirishga ustuvor ahamiyat berish orqali raqamli davrda gullab-yashnashi mumkin bo‘lgan kiberbardoshli jamiyat qurish tarafdori ekanini namoyish etmoqda. Ushbu abstrakt O‘zbekistonning raqamli asrning murakkabliklarini bosib o‘tish va o‘z fuqarolari va kelajak avlodlari manfaati uchun raqamli landshaftini himoya qilish qat’iyatini ta’kidlaydi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Xalqaro standartlashtirish tashkiloti. (n.d.). ISO/IEC 27037:2012 - Axborot texnologiyalari - Xavfsizlik texnikasi - Raqamli dalillarni aniqlash, to'plash, olish va saqlash bo'yicha ko'rsatmalar. ISO. Retrieved from https://www.iso.org/standard/44385.html
Xalqaro standartlashtirish tashkiloti. (n.d.). ISO/IEC 27041:2015 - Axborot texnologiyalari - Xavfsizlik texnikasi - Raqamli dalillarni tahlil qilish bo'yicha ko'rsatmalar. ISO. Retrieved from https://www.iso.org/standard/64798.html
Гилязетдинов, Е. (2022). Intercultural and linguodidactic aspects of teaching foreign languages at higher educational establishment. Ренессанс в парадигме новаций образования и технологий в XXI веке, (1), 153-155.
Гилязетдинов, Э. З. (2014). Бикультурная личность будущего переводчика. Актуальные проблемы лингвист
Гилязетдинов, Э. З. (2013). Медиаграмотность-основа формирования языковой личности будущего переводчика. In МЕЖКУЛЬТУРНАЯ КОММУНИКАЦИЯ И СМИ (pp. 20-23).
Гилязетдинов, Э. З. (2019). НАЦИОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНАЯ СПЕЦИФИКА ПЕРЕВОДА ОБЩЕСТВЕННО-ПОЛИТИЧЕСКОГО ДИСКУРСА. In Государство и право в изменяющемся мире: правовая система в условиях информатизации общества (pp. 448-453).
Гилязетдинов, Э. З. (2017). ПРИОРИТЕТНЫЕ ЗАДАЧИ РЕЧЕВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ И ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ БУДУЩЕГО ПЕРЕВОДЧИКА. In ГОСУДАРСТВО И ПРАВО В ИЗМЕНЯЮЩЕМСЯ МИРЕ (pp. 712-715).
ГИЛЯЗЕТДИНОВ, Э. СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ ВОПРОСА ПОДГОТОВКИ ПЕРЕВОДЧИКОВ В НЕПРЕРЫВНОМ ОБРАЗОВАНИИ.
Gilyazetdinov, E. Z., & Kaipova, D. B. (2023). CROSS–CULTURAL ANALYSIS OF THE CONCEPT “WISH”. SCHOLAR, 1(3), 127-133.
Хамзаев, С. А., & Гилязетдинов, Э. З. (2023). ОСОБЕННОСТИ ПРЕПОДАВАНИЯ ГРАММАТИКИ СТУДЕНТАМ, ИЗУЧАЮЩИМ АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК КАК ИНОСТРАННЫЙ. In Государство и право в изменяющемся мире: проблемы и перспективы цифровизации правовой среды (pp. 479-487).
Каримова, И., & Худайкулова, Ф. Х. (2024). ПОДХОД К ОБУЧЕНИЮ РУССКОМУ ЯЗЫКУ СТУДЕНТОВ ИЗ НАЦИОНАЛЬНЫХ ГРУПП. Лучшие интеллектуальные исследования, 21(1), 87-92.
Khudaykulova, F. (2024). COMMONALITIES AND DISPARITIES BETWEEN ENGLISH AND RUSSIAN LANGUAGES. Центральноазиатский журнал междисциплинарных исследований и исследований в области управления, 1(5), 167-174.
Худайкулова, Ф. (2024). АСПЕКТЫ КОНТАКТИРОВАНИЯ: РУССКО-ТЮРСКИЕ ЯЗЫК. Центральноазиатский журнал междисциплинарных исследований и исследований в области управления, 1(1), 227-232.
Худайкулова, Ф. Х. (2020). РОДНОЙ ЯЗЫК КАК УЧЕБНЫЙ ПРЕДМЕТ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СИСТЕМЕ ОБУЧЕНИЯ. Экономика и социум, (12-2 (79)), 681-684.
Khudaykulova, F. K., & Morozova, I. G. (2021). Education of speech culture in Russian language lessons. Asian Journal of Multidimensional Research, 10(10), 1148-1153.
Abdikhakimov, I. (2023, January). Trademark and copyright infringements in social media. In International Conference on Legal Sciences (Vol. 1, No. 1, pp. 187-200).
Abdikhakimov, I. (2023). The Uncertainty Principle: How Quantum Mechanics Is Transforming Jurisprudence. International Journal of Cyber Law, 1(7).
Abdikhakimov, I. (2023, June). Unraveling the Copyright Conundrum: Exploring AI-Generated Content and its Implications for Intellectual Property Rights. In International Conference on Legal Sciences (Vol. 1, No. 5, pp. 18-32).
Abdikhakimov, I. (2023, June). Legal aspects of AI generated content. In International Conference on Legal Sciences (Vol. 1, No. 5, pp. 1-17).
Каримова, И., & Худайкулова, Ф. Х. (2024). ПОДХОД К ОБУЧЕНИЮ РУССКОМУ ЯЗЫКУ СТУДЕНТОВ ИЗ НАЦИОНАЛЬНЫХ ГРУПП. Лучшие интеллектуальные исследования, 21(1), 87-92.
Khudaykulova, F. (2024). COMMONALITIES AND DISPARITIES BETWEEN ENGLISH AND RUSSIAN LANGUAGES. Центральноазиатский журнал междисциплинарных исследований и исследований в области управления, 1(5), 167-174.
Худайкулова, Ф. (2024). АСПЕКТЫ КОНТАКТИРОВАНИЯ: РУССКО-ТЮРСКИЕ ЯЗЫК. Центральноазиатский журнал междисциплинарных исследований и исследований в области управления, 1(1), 227-232.
Худайкулова, Ф. Х. (2020). РОДНОЙ ЯЗЫК КАК УЧЕБНЫЙ ПРЕДМЕТ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СИСТЕМЕ ОБУЧЕНИЯ. Экономика и социум, (12-2 (79)), 681-684.
Khudaykulova, F. K., & Morozova, I. G. (2021). Education of speech culture in Russian language lessons. Asian Journal of Multidimensional Research, 10(10), 1148-1153.